New shoes



Ik ben onlangs even de stad in getrokken voor wat zomerkleren, ondanks het winterweer dat maar niet over lijkt te gaan; onder het mom 'Je kan toch niet wachten tot het echt zomer is om zomerkleren te kopen, dan heb je niets om aan te trekken als het plots wel mooi weer is'. :)
Ik ben zo'n soort persoon dat een tijdje niets hoeft te kopen, en dan ineens drie paar schoenen koopt in één keer. Ook weet ik precies wat ik wil, wat soms wel frustrerend kan zijn als ik het niet vind natuurlijk. Gelukkig vond ik deze keer precies wat ik zocht ! Twee paar schoenen had ik online al gespot op de site van Zara, en het derde vond ik puur toevallig bij Uterqüe. Het laatste vind ik echt een van mijn coolste aankopen ooit.

Framboos-roze pumps zonder plateau met gepunte tip en speciale uitsnijding met hoekje



Zwarte strap sandalen




Uterqüe gepunte grijs-beige shoeboots met gouden gespen en naad over de voet 
Liefs,
M