Ombré met L'Oréal Préférence Wild Ombrés


Ik heb een tijdje terug mijn eigen haar in ombré gezet met L'Oréal Préférence Wild Ombrés. 

Ik gebruikte voor mezelf n°1, voor bruin tot donkerbruin haar. Ziehier het resultaat! Al mijn vriendinnen vonden het mooi en subtiel en er vroegen er zelfs een deel of ik het bij hen misschien ook wilde doen, wat ik een leuk compliment vond. Zie hieronder de foto's van twee vriendinnen bij wie ik vind dat de ombré ook heel mooi gelukt is.

Ik denk eraan om een log te maken waarin ik laat zien hoe je bij jezelf een ombré kan zetten, omdat ik nog van veel andere mensen gehoord heb dat ze dit graag zouden hebben. 
Mijn eigen haar, met n°1 voor bruin tot donkerbruin haar

Delphines haar, met n°3 voor lichtblond haar

Delphines haar voordat ze naar een bal ging, waarvoor ik het met warme rollers gekruld heb.

Debbies haar, met n°2 voor donkerblond tot lichtbruin haar
Liefs,
M