Beauty haul

Ik ben even naar de winkel geweest om wat dingen bij te kopen. Ik gebruik deze bio wattenschijfjes omdat die heel dik zijn en het goedkoopst (jawel) maar ze zijn bovendien fair trade en biologisch (dwz dat ze gemaakt zijn in een milieuvriendelijk proces). Ideaal dus.

Ik had vorige week enorm nood aan een ooggel, en ik wilde er niet zomaar een in de apotheek kopen want eigenlijk heb ik het vooral nodig om een verfrissend effect te voelen als ik weinig geslapen heb en veel gedronken die nacht. Nu vond ik deze van Garnier met cafeïne. Ik weet dat producten die uitwendig met cafeïne werken aangenaam aanvoelen en je huid verstrakken (ik drink nooit koffie of cola omdat ik geen cafeïne wil drinken, aangezien het door opname in het lichaam voor cellulite zorgt, wat ik wil vermijden. Ik lust ook gewoon geen koffie en drink niet graag cola, maar ik begin er dus niet aan om die reden). Ik zal morgen laten weten of het goed gewerkt heeft, want vanavond heb ik verkleedcantus met Dionyseia ;)

Mijn foundation was ook bijna helemaal op en mijn wimperkammetje gebroken, dus dat kocht ik bij. Ook vond ik het tijd om die dikke shadow-pencil eens te kopen want ik heb eigenlijk alleen grijze kohlpotlood en ik vind zwarte wel mooi om uit te gaan. Het sponsje op het uiteinde helpt je om makkelijk smokey eyes te creëren. Waarschijnlijk probeer ik deze vanavond uit!

En ten slotte kocht ik nog eens zelfbruinende spray, eentje voor het lichaam en eentje voor het gezicht. Jammer genoeg was het niet all-in-1.
Ik ken deze al van vroeger, maar het is een tijdje geleden dat ik hem gebruikt heb, want tegenwoordig gebruik ik gewoon geleidelijk bruinende bodylotion van Louis Widmer, die wit is bij het aanbrengen en die wel mooi bruin wordt maar niet zo fel. Deze is naar mijn ervaring meer geconcentreerd. Ik draag vanaf vanavond geen panty's meer, het is verdorie lente, dus kan ik wel wat extra kleur gebruiken :)