Superblij!

Ik heb via Erica, een van mijn favoriete (Noorse, trouwens, wat ik geweldig vind) blogsters, een nieuwe, super awesome shopsite ontdekt !
Ik gaf eigenlijk gewoon alle labels in die ik onder een van haar posts vond om te checken of ik het leuke merken vond (research noemt dat ;) ) en naast het merk Monki, dat ik wel al ooit gekend heb maar dat ik toen nog niet zo geweldig vond als nu, stond er ook Sheinside bij. Ik had eerst niet door dat het gewoon She Inside was tot ik op de site kwam (ik las het in mijn hoofd al als 'Shijn-saait', haha). En de site is gewoon fantastisch! Blijkbaar verzenden ze gratis over de hele wereld, jawel, zelfs naar ons klein Belgenlandje.
Ik ben ongelooflijk blij, want een ander merk dat ik ken via Erica en haar zus (jawel, twee bloggende zussen) Aurora, is Bikbok en die verzenden enkel naar Noorwegen en Zweden. Dat is echt pijnlijk, want het is een prachtig en betaalbaar merk. Ken je dat, van die merken waar je alles eigenlijk wel van zou willen hebben? Zelfs de dingen waarvan ik eigenlijk vind dat ze niet echt mijn ding zijn, vind ik mooi! Ik zou ze niet kopen omdat andere dingen meer mijn stijl zijn, maar desondanks vind ik ze super. Dat heb ik met Bikbok. Helaas. Alweer een reden om naar Noorwegen te gaan. Zucht.

Alleszins, ik zag een geweldige jas waar ik op slag verliefd op werd, en... die aan de helft van de prijs verkocht werd!  De jas is eigenlijk ietsje te winters om op dit moment aan te schaffen en aangezien ik hem dus waarschijnlijk nu niet zou krijgen, besloot ik hem zelf te kopen, want wachten tot in september gaat natuurlijk niet. Moest hij nu veel duurder geweest zijn, had ik zo'n impulsieve aankoop niet gedaan, maar dit was gewoon een koopje. De site rekent in Dollars, dus het is nog heel wat minder in Euro!
Het is trouwens mogelijk om met je gewone bankkaart te betalen op SheInside (in tegenstelling tot veel andere online shops waar ik ooit kocht, daar is altijd een kredietkaart vereist en die heb ik zelf nog niet dus dan moet ik altijd die van mijn moeder gebruiken). Dat vind ik dus ook een enorm voordeel. Wat er nog cool is aan deze site, is dat je Bonuspunten kan verzamelen. Zie hier de hele uitleg, maar alleszins komt het neer op het volgende: je schrijft je in en kan punten (1 punt = 1cent) verzamelen door verschillende dingen te doen:

  1. Je kan kledingstukken delen op sociale platforms zoals Pinterest, Facebook, Twitter, Lookbook en nog heel wat andere (ze zijn wel niet allemaal evenveel punten waard; Pinterest is er bv 10 waard en 'Andere' bv. Tumblr maar 5).
  2. Je kan ook een kledingstuk dat je aangeschaft hebt, reviewen voor 5 punten. 
  3. Wanneer je iets koopt, worden er automatisch zoveel punten toegevoegd als je dollars betaald hebt.
  4. Ten slotte kan je ook een look posten in het Lookbook, met je kleding van SheInside, voor 20 punten.
Ik vind dit wel een tof concept, ze hebben dat goed bedacht. Ten slotte koop je vaak opnieuw op dezelfde site als je tevreden bent, en heb je er dus wel iets aan als je enkele euro's korting krijgt dankzij je vorige aankoop/aankopen. Dat je ook nog eens enkele euro's korting kan krijgen door simpele dingen die je eigenlijk sowieso al zou doen (althans, ik toch) zoals een kledingstuk delen, een look uploaden, een kledingstuk reviewen, vind ik nog leuker. Het motiveert bovendien om kleding te reviewen, waardoor je als potentiële koper meer kans hebt om een review te kunnen lezen van het stuk dat je overweegt te kopen. Als elke site dat zou doen, had je veel meer reviews voor producten, wat ik altijd heel handig vind. Het is natuurlijk ook gewoon handige reclame voor hen, dus ik denk dat het voor iedereen een geslaagd idee is. Dikke aanrader, deze site!


Wat ik dus pas besefte nadat ik terugkeerde naar Erica's blog, was dat ik exact dezelfde jas als haar gekocht had. Ik herinner me dat ik toen ik die log van haar een andere dag gezien had, dol was op haar jas, maar vandaag was ik puur op zoek naar labels, en had ik er totaal langs gekeken dat die jas net van die site kwam. Nog leuker dus, dat ik die jas gevonden heb die ik al eerder geweldig vond.
Ziehier mijn grote liefde:

(Zie hier Erica's log waar ik de labels vond)

Liefs,
M