Asos collartips & Ciaté Caviar Manicure arrived!

Ik bestelde de 25ste (een zaterdag) deze twee dingen bij Asos, de 28ste kreeg ik een mail dat mijn bestelling onderweg was, gisteren het bericht dat hij vandaag geleverd zou worden (superhandig, hoewel een surprise effect ook wel iets heeft) en vandaag, 30 mei kwam het pakje dus aan :) !
Wat vind je ervan? Ik ben dol op witte nagellak, dus het was voor mij geen moeilijke keuze welke caviar pearls ik voor het eerst zou kopen :) Ik vind dat ze iets luxueus uitstralen en tegelijk romantisch. Ik heb ze nog niet getest omdat ik aan het leren ben voor mijn examens en weinig tijd heb, dus dat zal in een andere pauze gebeuren :)
De flesjes zijn trouwens groter dan een standaard nagellakflesje, dus ik vergeef het mezelf een beetje dat het zoveel gekost heeft voor 'gewoon maar nagellak'.


Zoals je ziet zijn het geen pins voor op je kraag, want daarvoor zijn ze te zwaar; maar kleine platte schroefjes waar je de stof van je kraagpunten in moet stoppen. Mijn zus en ik waren erover bezig dat het wel jammer is dat je deze waarschijnlijk beter niet in delicate stoffen vastzet, zoals van die zijdestofjes, want die vervormen en kunnen het misschien niet aan als je daar zo'n redelijk zware collar tip op schroeft. Ik moet het eens voorzichtig uittesten, maar op katoen gaat het wel sowieso :)
Deze zijn in roségoud, maar ze bestaan ook in goudkleur.
Als je ook van collar tips houdt, check dan mijn blogpostje daarover hier! ;)


Liefs
M