De leukste Belgische online accessoire-winkeltjes!

Dit zijn enkele online winkeltjes uit België die ik leuk vind, die fashionable juwelen verkopen aan betaalbare prijzen. Soms verkopen ze ook andere accessoires zoals iPhonehoesjes, tasjes, en soms ook kledij. Zoals de meesten wel zullen weten ben ik atheïst en steekt de hype van de kruisjes mij dus tegen ;) Maar gelukkig zijn er nog zo veel andere mooie stuks.

Stretch That Dollar

Stretch That Dollar heeft allemaal mooie juwelen maar ik ben vooral verzot op de armbandjes. Er zijn er echt nog zo veel die ik wil kopen! Verzendkosten in België: €3,5. Je kan STD ook uitnodigen voor een home sale met een groep vriendinnen. Neem een kijkje op de site of de facebookpagina. Ik bestelde hier reeds enkele armbandjes en ben van plan er nog te kopen, zie mijn Stretch That Dollar shoplog!


Charline's Closet

Charline's Closet verzendt juwelen gratis. Ik heb de middelste armband onderaan besteld! Ik hou niet zo van de T-shirts omdat ik geen kleren met tekst-bedrukking draag (of toch heel zelden, ik kan me alleszins geen enkel kledingstuk uit mijn kast voor de geest halen met een bedrukking) zeker niet met verwijzingen naar merken, dus daar toon ik jullie geen foto van, maar je vindt heel haar collectie hier en op haar facebookpagina. Ze verkoopt naast juwelen en bepaalde kleding ook iPhonehoesjes, en soms handtassen. Volg haar op Facebook om op de hoogte te blijven van stuks die ze gaat verkopen, want het aanbod is zeer variërend! Charline doet ook home sales én je kan naar haar showroom in Gent gaan als je een product in het echt wil zien of passen.


Les Soeurs

Naast het feit dat Les Soeurs opgericht is door twee zussen, wat ik tof vind aangezien ik ook de helft van twee 'soeurs' ben, vind ik dat ze ook leuke juweeltjes verkopen. Ook zij doen aan home sales! Les Soeurs vind je op Facebook, namelijk hier.


Margie In A Box

Tot slot dit pareltje: Margie in a box. Ik ben van plan er binnenkort iets te bestellen want ik vind er ZO veel mooi! Dat kan je ook zien aan de hoeveelheid foto's die ik heb gebruikt om jullie te laten zien hoe mooi Margie In A Box is :). Kijk eens op haar Facebook of op haar site. Je kan op verschillende manieren aan je bestelling geraken. Ofwel laat je het voor 3 euro in een bubble envelop verzenden zonder verzekering, ofwel voor 5 euro in een doosje met verzekering en mogelijkheid tot online tracken, maar je kan het ook gewoon zelf afhalen in Gent of bij haar thuis.