Enkele superheerlijke crèmes voor je haar

1.

Ik ben dol op deze conditioner van Tigi! Hij ruikt lekker en maakt je haar zacht.


2.




 Dit haarmasker van Macadamia Natural Oil, dient om je haar te versterken/herstellen (voor zover je je haar kan herstellen, dat wordt vaak betwijfeld). Het ruikt werkelijk HEMELS en je haar is superzacht achteraf! Ondanks dat het een masker is moet het maar kort intrekken. Je moet het niet te vaak in dezelfde week gebruiken, zoals op de achterzijde te lezen staat, aangezien het intensief voedend is. Dit product is bovendien uitdrukkelijk cruelty-free, hoewel sinds de nieuwe wet die onlangs ingevoerd is (hoera!) alle cosmeticaproducten in Europa niet meer getest mogen worden op dieren.

3.



Deze crèmespoeling van Garnier Ultra Doux is echt een van de best geurende producten die ik ooit geroken heb. Je hebt gewoonweg zin om de crème op te eten! Sommigen zullen het wel weten: ik ben weg van cacaoboter. Ook bij producten van de Body Shop is die geur mijn favoriet, naast Sheaboter.


Zo, dit zijn 3 van mijn favoriete rijke haarverzorging-producten. Welke conditioner/crème/ welk masker gebruik jij zelf het liefst? Let me know :) !