HotYoga gear!

Ik ben vandaag een yogatopje (sportbhtopje) gaan kopen. Hot yoga is echt véél te warm, je zweet je kapot en je T-shirt (dry fit of niet) is gewoonweg doorweekt en plakt volledig aan je lichaam. Ik ben iemand die niet zo echt hevig transpireert, maar bij hot yoga gaat IEDEREEN eraan. Ook ik. De mannen dragen er enkel shorts, tenzij enkele geschifte mensen die met een singlet meedoen, maar dat snap ik toch echt niet. De vrouwen - daarmee bedoel ik dus niet enkel de happy pink outfit personen zoals ik - dragen er topjes. Het is gewoon zelfpijniging als je een T-shirt of singlet draagt. Alsof je in een sauna met kleren zou zitten. Niet te doen zeg ik je. Bovendien heb je als vrouw ONDER je gewone top ook nog eens je bh aan en dus is het al helemaal sterven geblazen. Ik denk ook niet dat dat zo goed is voor je bh, dat je daar zo in zweet, haha. Alleszins, het lijkt me 1000 keer comfortabeler om met zo'n topje te hotyoga'en dan met wat ik tot nu toe altijd droeg.
Hot yoga is ook de enige sport waarbij mijn haar effectief nat wordt en aangezien ik de trotse bezitster ben van een froe - en elke froebezitster die ooit intensief sport weet dat het dan veel te heet is om nog een lekker warm stukje haar op je reeds kapotbezwete voorhoofd te dragen - heb ik ook echt behoefte aan een van de meest cliché accessoires die ik me persoonlijk kan inbeelden op vlak van sport: een zweetbandje/haarband. Jawel. En neen, meer barbie kan je er niet uitzien; maar who gives a fuck, het is echt, echt, echt nodig.

Dit is mijn hotyoga outfit dus: 

(Neen, er worden geen sokken of schoenen of iets gedragen)