ModCloth.com haul

Ik ontdekte zopas de site ModCloth.com en ik ben helemaal verliefd! Ze hebben prachtige accessoires, random mooie handige spulletjes, interieurspullen, en verkopen ook kledij, schoenen, en nog heel wat meer. Alles is er vrij betaalbaar, bijzonder, en heeft iets romantisch of schattig. Denk pasteltinten, eenvoud, grappige accenten, speelsheid. Ik heb weer heel wat pins bij op mijn Pinterest :)
Deze spulletjes bestelde ik vandaag:


Statement halsketting in pasteltinten ♥
Wattenstaafjeshouder in egeltjesvorm ♥ Ik hou van alles wat schattig is, maar egels en teckels hebben mijn voorkeur ;)
Armbandje met sleuteltje en slotje
Pastelkleurige madeliefjesoorbellen
Ik moet je er wel bij vertellen dat ModCloth geen gratis verzendingen doet, de verzendkosten zijn zelfs vrij hoog (voor deze bestelling zo'n 15 euro). Persoonlijk vind ik de spullen op hun site gewoon zo uniek dat het mij niet uitmaakt, veel meer dan dit zou ik wel niet betalen, maar 15 vond ik nog net oké. 

Laat me weten of je ook iets leuks vindt :) !

Liefs
M