Shoplogje America Today

Vandaag ging ik niet alleen naar de stad voor een hotyoga top maar ben ik ook even langs de America Today gegaan voor een 'deftige' joggingbroek, zoals ik het noem. De joggingbroeken die ik heb, zijn (surprise surprise) roze of rood en van fluweel. Niet bepaald een joggingbroek waarmee je even naar de Delhaize loopt in de examens. Oke, eigenlijk zou ik me er geen knijt van moeten aantrekken, maar helaas doe ik dit wel. Een beetje. Ik durf wel een pizza van de pizzajongen aan te nemen in mijn roze broek. Hij herkent mij denk ik al.

Anyway, ik zocht dus een iets neutralere joggingbroek zodat ik die over mijn shortje kan aandoen als ik naar de hotyoga ga. Ik ging tot nu toe met een gewone broek/jeans en kleedde me daar om, maar het probleem is dat ik dan NA de les die jeans terug aan moet trekken, en ik vind dat gewoon een beetje vies, want misschien wil ik die de dag erop wel weer aandoen, en aangezien ik op kot zit heb ik geen wasmachine ter beschikking tot het weekend, als ik terug thuis ben.

Ik heb het niet voor Superdry omdat ik haat hoe 1) er altijd overal zo veel tekst op staat 2) het een vreselijk gehypet merk is waarvan de sportieve truien gedragen worden als normale truien enkel omdat ze genoeg geld gekost hebben en 3) ik dus vind dat een sporttrui niet zo veel geld hoeft te kosten tenzij het echt een speciale sporttrui is (dry fit, speciaal om echt in te gaan lopen of zo). Ik heb ooit Superdry gedragen, toen ik in mijn derde middelbaar zat, maar toen vond ik dat dus nog 'cool'. Nu zie ik in dat het gewoon sporttruien zijn, dure sporttruien. No offence, je kan ervan houden of niet, maar sporttruien zijn het wel.

Superdry heeft nochtans wel leuke joggingbroeken maar ik koop ze niet, en dus kocht ik er een bij America Today. Ook dat merk is natuurlijk wel gehypet, maar toch niet zo extreem als Superdry, en het kost vooral gewoon niet zoveel, hetgeen ik net zo ongepast vind aan Superdry.

Toen ik daar was, botste ik ook op een prachtig kaki shortje. Ik zocht al een kaki short maar had er nog geen gevonden dat mooi paste. Ik heb het heel snel gepast maar het was perfect, precies wat ik zocht! Kort en toch niet te strak; een beetje losjes. Ideaal voor als we naar Noorwegen gaan ook, als het daar in juli warm genoeg gaat zijn om shorts te dragen, maar dat hopen we natuurlijk :)