Shoplogje

Het  was zo warm vandaag dat ik toen ik de H&M even binnenging voor een zonnebrilhoesje, deze sandalen kocht. Ik vind ze zo mooi omdat ik eigenlijk sandalen met hakken heb die er ongeveer hetzelfde uitzien als deze, maar doordat ik een tijd geleden mijn enkel omgeslagen heb (en de spier gescheurd was), kan ik ze nog niet aandoen. Het gaat al veel beter met mijn enkel, ik draag al een week of 2 geen brace meer, maar toch voel ik dat de spier nog niet de oude is. Ik voel wel (gelukkig) dat het altijd beter gaat. Waar ik enkele weken terug nog niet in kleermakerszit kon zitten, kan ik nu zelfs al op mijn tenen gaan staan zonder me ergens aan vast te houden. En ja, dat train ik af en toe, want op je tenen kunnen staan is nodig om hakken te kunnen dragen ;)
Alleszins, voorlopig draag ik dus deze hakloze variant op mijn lievelingsschoenen :) Wat ik ook leuk aan deze vind buiten dat ze ook zo minimalistisch zijn als mijn hakken, is dat het riempje vanvoor van rubber is. Dat geeft ze iets extreem zomers, want het doet me denken aan toen ik klein was en met van die rubberen sandaaltjes in de zee ging :). Ook zijn ze superhandig om snel aan te trekken doordat de sluiting vanboven een klitband is. En aangezien ze van de H&M zijn, zijn ze dus ook helemaal niet duur. I love them! I love all sandals :)