How I want my hair !

Ik heb van nature bruin haar, maar ik heb een tijd geleden mijn haar in ombré gezet met L'Oréal Préférence Wild Ombrés (zie mijn blogpost).
Ik ga binnenkort naar de kapster en ik zou eigenlijk heel graag lichtere stukken hebben die hoger beginnen dan enkel onderaan, een balayage zeg maar. Ik vind het alleen een beetje eng want ik ben een controlefreak en ik doe zoveel mogelijk zelf (dan is het precies zoals ik het wil en ben ik niet afhankelijk van wanneer iemand anders er tijd voor heeft, ik zeg het je: controlefreak) maar ik denk dat ik dit nu net niet zelf kan. Een simpele ombré is niet moeilijk, ik wou ook maar een licht kleurverschil, maar nu moeten het stukjes zijn die verdeeld zijn over mijn haar en dat kan ik dus niet zelf. 
Zo wil ik dat het eruit ziet (maar dan niet met zo'n felle krullen):



Ik ben dus heel nerveus om een afspraak te maken... Ik ga me alleszins voorzien van een paar overduidelijke foto's hoe ik het wél en vooral ook hoe ik het niét wil. Ik ga vanaf nu sowieso nachtmerries hebben over hoe mijn haar er übermarginaal zou uit komen te zien :) haha. Fingers crossed ;-)

Liefs
M