I love: Neon Boots!


Ik ontdekte vandaag deze geweldige varianten van Neon Boots op de chelsea boot, die ik sowieso al enorm graag zie. Ik was op slag verliefd (zeker op degenen met goud!) dus ze zijn meteen bovenaan op mijn wishlist beland!




Rebel Attitude met de whiskykleurige Neon Boots met gouden elastiek ♥

Carla Estévez met navajo Neon Boots met fluo-oranje elastiek (en neutrale zolen)

Marianela Yanes met kakikleurige Neon Boots met fluogele elastiek
Marianela Yanes met 'chanel' Neon Boots met fluoblauwe elastiek


Whisky-kleur met fluo-oranje elastiek
Zwart met zilveren elastiek, na whiskykleur met goud en zandkleur met goud, mijn favoriet // Zandkleur met fluo-oranje elastiek
Whisky-kleur met gouden elastiek, deze vind ik echt prachtig!
Voor meer kleuren, check de online store! Je kan ze zelfs customizen als je wil :) Achteraan op het streepje kan je iets laten schrijven, zoals een (kort) zinnetje, woord, je naam, initialen,... Mocht ik ze kopen, dan zou ik dat zeker doen, aangezien het niet zoveel verschilt in prijs. Ze kosten 210 euro, en het customizen begint vanaf 4 euro voor kleurloze letters en vanaf 6 euro voor gekleurde, zilveren of gouden letters. De verzending gebeurt gratis binnen de E.U. Vermits de Facebookpagina in het Spaans is en de blogsters die het merk dragen Spaans zijn, ben ik vrij zeker dat Neon Boots in Spanje gevestigd is :).


Wat vind jij ervan? :)

Liefs,
M