Margie In A Box haul!

Zoals jullie al konden zien in mijn vorige post (hier), ben ik zondag voormiddag naar de home sale van Margie In A Box geweest met Julie en Fiona, twee van mijn beste vriendinnen. Ik had de Notre Dame ketting en de Black Neon oorhangers besteld, de chain necklace moest ik nog bekijken want daar had ik nog geen foto's van gezien. Ik was namelijk op zoek naar een ketting met voldoende dikke schakels, maar deze bleek dus perfect! Ook was ik van plan enkele first knuckle rings te kopen, en Margot heeft me dan nog op het idee gebracht een brede gouden ring erbij te dragen (die trouwens verstelbaar is). Ik vind het een prachtig geheel. Ziehier enkele foto's van mijn nieuwe aanwinsten:






Ik heb de Facebookwedstrijd van Margie In A Box en Clouds Of Fortune onlangs gewonnen. Dit was de prachtige statement necklace van Margie die ik zondag gekregen heb! ♥