ModCloth haul ! ♥

Maandag zijn mijn spulletjes van ModCloth aangekomen! Ik heb er niet meteen een blogpost van gemaakt want ik heb er nog geen tijd voor kunnen vinden, maar bij deze ;) Ik heb een zwak voor details dus ik was in mijn nopjes met de verpakking van ModCloth. De foto's zeggen meer:











Dit is de ketting, I LOVE it! 




 Mijn egeltje is echt SUPER cute! Haha. Waarschijnlijk ben ik de enige die het in haar hoofd haalt een porseleinen holle egel te kopen om wattenstaafjes in te steken. Maar toch ben ik erop verliefd ♥


Dit zijn de bloemetjesoorbellen! Ik zie niet graag kleine oorbellen, dus ik was heel blij toen ik deze grote madeliefjes op ModCloth zag. Zoals met de meeste dingen die ik tot nu toe gepost heb op mijn blog, zal ik binnenkort aan-foto's maken! Nu kan je niet zien hoe groot de oorbellen zijn.






Het armbandje is zoals ik wel kon verwachten met mijn minipolsen een beetje te groot, maar niet zo groot dat het uitvalt. Ik ga nog zien of ik een manier vind om het eventueel te (laten) verkleinen. Ik vind het wel echt prachtig en het is wanneer ik het aanheb werkelijk precies zo mooi en fragile als ik had gehoopt.

Het pakje kwam aan 12 dagen nadat ik het besteld had. Dat is iets langer dan bijvoorbeeld Asos, maar ik had het niet per se tegen een bepaalde datum nodig dus voor mij maakte dat niets uit. Mocht je iets op ModCloth.com bestellen, houd daar dan wel rekening mee! Ook betaalde ik 15 euro verzendkosten, maar ik vond deze dingen zo mooi dat ik ze dat wel waard vond.
 Zoals je ziet ben ik heel blij met mijn spulletjes, dus ik kan je deze site zeker aanraden! 

Liefs
M