Perfect bangs !

Ik ga binnenkort terug naar de kapster, want het is weer een tijdje geleden en ik knip mijn frou nu al enkele maanden zelf. Op zich is dat niet moeilijk, en ik weet goed wat ik wil (ik ben zowat geboren met een frou dus ik ken alle soorten en vormen), maar toch staat hij me intussen niet meer helemaal aan. Recht knippen gaat misschien wel, en min of meer verdunnen, maar echt mooi in balans brengen met de rest van mijn haar, kan ik niet zelf (de zijkantjes afronden en laten overlopen, en het haar rond mijn gezicht in laagjes opknippen). Het dunner maken van mijn frou lukt me ook niet 100% perfect, hij is heel snel weer terug te vol (zoals nu - ik kijk er al naar uit om naar de kapster te gaan, ik heb het gevoel dat er meer haar in mijn frou zit dan in de rest van mijn coupe, haha). 

Ik wil ook elke keer, als ik foto's zie van mensen met lang haar in een gelijke lengte, mijn haar gelijk laten groeien maar wanneer dat min of meer het geval is, zeker rondom mijn gezicht, dan erger ik me eraan. Ik vind het zó veel mooier als je frou overloopt in laagjes en je gezicht mooi omkaderd wordt.

Kijk, dit is wat ik bedoel, wat ik NIET mooi vind:
De frou is ten eerste te vol en recht, zoals de mijne nu, en hij loopt helemaal niet over in de rest van het haar, waar ik me dus onmetelijk aan kan ergeren (ik vind deze foto echt verschrikkelijk, haha).
Je gezicht lijkt uit het niets te poppen en het haar er rond hangt er zo maar wat bij. Echt vreselijk, ik kan er een relaas over schrijven, maar dat bespaar ik je. Misschien dat dit bij sommige mensen heel mooi is, maar ik zie het niet graag, zeker niet bij mezelf. Er zijn nog talloze andere soorten frous die ik verschrikkelijk vind (op nummer 1: de frou met spleten ertussen) , maar daar ga ik geen blogpost over schrijven :) Wat ik dus het mooist vind, is een afgeronde versie.

Als je ooit overweegt een frou te nemen en je hebt raad nodig, ik kan je zeggen dat ik er volledig in thuis ben :D ! Het is misschien wel het ding waar ik het meest op let.

Liefs,
M