3 of my favourite clothes

Iedereen heeft het wel, ook mannen: een favoriet kledingstuk. Omdat ik een vrouw ben die van kleren houdt, heb ik niet één lievelingsstuk maar meerdere :) 


Deze top is een van mijn recente aanwinsten. Ik zag hem hangen in de H&M en ik kon mijn ogen haast niet geloven. Hij hing ergens op een rekje dat je haast niet opmerkt, maar wat een pareltje :) ♥ Ik combineer het ook graag met een lange jeans om er bij een gelegenheid waarbij ik geen zin heb om een jurk te dragen, toch mooi uit te zien, zoals een etentje 's avonds als het te koud is, of op een cantus.

Dit biker jasje heb ik sinds vorig jaar en is een van mijn beste aankopen ooit. Ik vind het een beetje jammer dat het van leer is, maar het blijft prachtig. Het is stoer en toch vrouwelijk, heeft gouden details (I love gold) en valt mooi kort. In de herfst draag ik het met een sjaal en lange broek, maar in de lente en de Belgische zomer (behalve die van dit jaar...) is het een goede manier om romantische rokjes en jurkjes wat meer pit te geven. 

Deze jurk is ook een van mijn recente aankopen. Naast deze combinaties met zwart, draag ik hem ook graag met lichtbruine sandalen en lichtbruine handtas, maar daar heb ik helaas geen foto van gemaakt. Het is een ideale jurk voor bij heel warm weer doordat hij zo licht en luchtig is. Hij is zowel chique als casual te combineren.

Hebben jullie ook favorieten? Welke?
Liefs,
M