Gisele Bündchen for H&M (exciting: first translated post!)

Wat een leuk nieuws: mijn lievelingsmodel en voormalig Victoria's Secret Angel Gisele Bündchen wordt het nieuwe gezicht van H&M voor de komende herfst/winter collectie !
Er zijn nog niet veel beelden bekend, maar degene die ik zag, vind ik al mooi, zeker de witte fluffy trui (die ik al zo lang wil, maar die uitverkocht is op SheInside). Hier zie je enkele beelden die uit zijn:

*

Good news! My favourite model and former Victoria's Secret Angel Gisele Bündchen will be the new face of H&M in their upcoming fall/winter campaign! They didn't release a lot of pictures yet, but I sure did like the ones I've already seen, especially the white fluffy sweater (which has been on my wishlist for such a long time, unfortunately being sold out on SheInside). I'll show you some of the pictures that have been released for now:

Bron: Fashiongonerogue.com


Bron: Vogue.com.au
Bron: UK.eoline.com

Bron: Fashiongonerogue.com
Bron: Fashiongonerogue.com


Wat denken jullie ervan? :) En hebben jullie ook een favoriet model?

Liefs
M

PS. Zoals jullie merken, ga ik vanaf nu mijn posts ook in het Engels schrijven. Ik blijf in het Nederlands verdergaan, omdat ik dat graag doe, maar omdat ik eveneens een deel internationale lezers heb alsook wil aanspreken naar de toekomst toe, zal ik er tevens Engelse vertalingen bij plaatsen. De vertalingen zijn trouwens niet altijd letterlijk, omdat ik mijn spontaniteit wil bewaren, de eerste reden waarom ik niet in het Engels begonnen ben (zie mijn eerste post! Wat lijkt dat intussen lang geleden :) Hihi.)

*
What do you guys think? :) Have you got a favourite model too?

Love
M


PS. As you may have noticed, from now on I will be posting in both Dutch and English. My posts will remain in Dutch as I love writing in my own language, but since I have a few international readers and I'd love to approach a more international public in the future, I'll be translating my posts in English. I won't literally translate the text as I want to keep it spontane, the main reason for starting my blog in Dutch in the first place (see my very first post. Feels like an eternity since I wrote that one :) Hihi.)
To my English speaking readers, forgive me if my English doesn't feel as natural as it should. My English ain't bad at all, but it surely won't be as good as a native English blogger's. I'm a huge perfectionist, so this bothers me a bit, but yeah, my wish to be understandable for a larger public has outgrown my wish to feel a hundred percent comfortable, so let's give it a go.