New pink Margie In A Box haul!

Zoals jullie misschien wel al gemerkt hebben, ben ik een grote fan van het online juwelenwinkeltje Margie In A Box (dat ondertussen heel wat gegroeid is!). Ik ben sowieso iemand die graag online winkelt, Margie In A Box is dan ook nog eens Belgisch, Gents en wordt gerund door een meisje dat ook nog jong is en nadat ik haar voor het eerst ontmoette bovendien heel sympathiek bleek. Bovenop de prachtige collectie juweeltjes die steeds groeit en verandert dus redenen te over om hier je favoriete shop van te maken. Als je nog twijfelt kunnen de foto's van mijn nieuwste aanwinsten je vast overtuigen.

*

As you may have noticed I'm a big fan of the online jewelry shop Margie In A Box (which has grown a lot!). I generally love to shop online, in addition Margie In A Box is Belgian, even from Ghent and is owned by a girl who's still young like me, and on top of that turned out to be very nice when I met her. Besides the beautiful collection of jewelry which is constantly growing and changing, there's obviously plenty of reasons to make this your favourite shop. If you're not sure yet, the pictures of my latest purchases will certainly convince you.




Ik ben dol op lichtroze, wit en turquoise! Deze lichtroze sun earrings wilde ik eigenlijk al lang, maar ze waren ook in het turquoise, dus kocht ik die een tijdje geleden dan maar eerst (zoals je hier kon zien). Toen ik zopas merkte dat deze roze nog steeds verkocht werden, kon ik het niet laten om ze alsnog te kopen. Ik geloof dat als je na een bepaalde tijd iets nog steeds even mooi vindt, er geen reden is om het niet te kopen (tenzij het natuurlijk te duur is voor je budget, maar het leuke aan deze oorbellen is dat ze maar €8,95 kosten). Alles bij Margie In A Box is trouwens goed betaalbaar. Zoals je kan zien heb ik lichtroze nagellak (over mijn Trind nagelverzorging, zie mijn vorige post) met een matte topcoat op. Beide nagellakjes zijn van HEMA. Voor de matte topcoat zie mijn recente beauty haul!

*

I am in love with soft pink, white and turquoise! I've wanted these soft pink sun earrings for such a long time but since they were also available in turquoise, I decided to buy that color first (as you could see here). Lately I noticed the pink pair was still being sold and I couldn't resist buying it anyway. In my opinion there's no reason for not buying something when you still want it really bad after a certain time (unless it's way too expensive and you can't afford it, but the nice thing about these earrings is they're only €8,95). Besides, everything at Margie In A Box is very affordable. As you can see I'm wearing soft pink nail polish (on my Trind treatment, see this post) with a matt topcoat. Both nailpolishes are from HEMA. For the matt topcoat, see my recent beauty haul!

Deze armbandjes maakte Margot zelf. Je kan ze zelf customizen en laten maken zoals jij ze het liefst wil. Op haar Facebookpagina kan je de kleuren en hangertjes zien. Ik heb iets met sleutels dus ik wilde absoluut een wit met sleuteltje, en het roze met het peaceteken vond ik zo al perfect. De armbandjes kosten €9,95 per stuk. Ik vind het leuke eraan dat ze zo zacht aanvoelen en er mat uitzien! Bovendien zijn de hangertjes roségoudkleurig in plaats van gewoon goud, wat ik altijd wel leuk vind.

*

These are bracelets Margot made herself. You can customize them and ask her to make them exactly the way you want them. On her Facebook page you can choose the colors and pendants. I love keys so I absolutely wanted a white bracelet with a key, and the pink one with the peace sign was already perfect the way it was. These bracelets are €9,95 each. What I love about them is that they feel so soft and they look matt! Furthermore, the pendants are in a rosegold color instead of gold, which is something I always like.


Zo, dit was mijn nieuwste aanwinst bij Margie In A Box! Wat vind je ervan? Heb je zelf ook al eens iets besteld?
Liefs,
M

*

This was my latest purchase at Margie In A Box! What do you think? Have you already ordered something yourself?
Love,
M