Maastricht shoplog!

Een tijd geleden ging ik enkele uurtjes met een vriendin naar Maastricht. Het is niet ver van waar ik woon, en ik vind het een heel gezellige stad met winkels die je niet vindt bij ons.
Ik ontdekte bijvoorbeeld de winkel Vanilia, waar ik twee prachtige truien, een muts en een sjaal kocht.

*

Some time ago I went  to Maastricht for a few hours with a friend of mine. It's not far from where I live and I think it's a really nice city with stores we don't have here.
For instance the shop I discovered: Vanilia, where I purchased two adorable jumpers, a woolen hat and a scarf.




Vanilia:


Bijenkorf / V&D:




 Verjaardagskaart voor mijn beste vriendin | Birthday card for my best friend 


Heerlijke geurstokjes die naar zee ruiken | Lovely sea-fragrance diffuser


Gommetjes in de vorm van meisjesspulletjes, dit kon ik gewoon niet laten liggen, omdat ik vroeger dol was op alles wat met schrijven en tekenen te maken had en dit nog steeds in mij zit. | Girly erasers.. I couldn't resist buying these, as I loved everything related to drawing and writing when I was a child, and still do.


Ik heb altijd een fluffy pen willen hebben, haha :) | I've always wanted a fluffy pen! Haha :)


Als kind was ik dol op stickers en nog steeds heb ik hier een zwak voor, deze kon ik gewoon niet laten liggen, veel te schattig. Zeker de walvisjes! Met bewegende oogjes. Omg | As a child I loved stickers and it's still a weak spot of mine, I could't resist these, way too cute. Especially the whales! With moving eyes. Omg.
Dit leek me superleuk voor een feestje, en ik heb onlangs inderdaad één van de snorren kunnen gebruiken op het feestje van het koertje waar ik op kot zit, thema 'margi'. | I thought this would be cool for a party, and indeed I could use one of these moustaches on a party of the court of my student home, theme 'trashy'.


Ik ben die dag niet in zo veel winkels geweest, maar het is toch een redelijk lange shoplog geworden :) Als je nog niet in Maastricht bent geweest, moet je dat zeker eens doen!
Liefs,
M

*

I haven't been to a lot of stores that day, but this became quite a long shoplog anyway :) If you haven't been to Maastricht yet, you should really go some time!
Love,
M