On the wishlist: Larsson & Jennings ♥

Ik ben er al een tijdje verliefd op, maar nu staat het bovenaan op mijn wishlist: een horloge van Larsson & Jennings! Dit merk maakt prachtige strakke, minimalistische horloges. Hier zijn mijn 4 favoriete modellen, waarvan één met een zwart lederen bandje, en drie dezelfde metalen in zwart, goud en zilver. Ik ben nog niet helemaal zeker voor hetwelk ik ga sparen, maar mijn voorkeur gaat uit naar het zwarte lederen of het zwarte metalen horloge. 












Ik ben dol op minimalisme, dus spreekt dit Scandinavisch - Engelse merk me enorm aan. De prijzen gaan van 235 euro tot 319 voor de limited editions. Het zal wat wachten zijn voor ik mijn horloge kan kopen, want ik heb eerst iets anders van mijn wishlist aangeschaft, dat al een tijdje op nummer één stond. Dat zal je binnenkort in een blogpost zien! :)

Welk soort horloges zie jij het liefst? En wat staat er op jouw wishlist?

Liefs,
Manon