Mijn favoriete make-up look: Sophia Loren ♥

Van alle iconische vrouwen, hou ik het allermeest van de look van Sophia Loren. Vooral haar ogen en haar volumineus haar vind ik prachtig. Ik heb een heel pinboard op Pinterest gewijd aan deze typische look, met de donkere eyeliner, big hair, volle lippen en een gebruinde huid (bekijk het board hier). Het board bevat zowel oude foto's van bekende vrouwen, als nieuwe foto's van modellen, als zelfs gewone selfies van op Instagram. Ik deed een makeup-look op basis van Sophia Loren, die ik jullie hieronder zal laten zien. Mochten jullie willen, dan kan ik als ik terug meer tijd heb een tutorial doen :) 
Naast Sophia Lorens makeup ben ik ook gewoon verliefd op Italië omwille van de stijl en klasse van de mensen, het eten, de klank van de taal, het temperament, de stadjes en het klimaat, maar daar zal ik een andere post aan wijden ;) 









Bekijk hier mijn look, gebaseerd op Sophia Loren:













Hebben jullie ook een favoriete makeup look? :)