I love: Virgos Lounge

Tijdens mijn zoektocht op Asos naar een tweede jurkje voor de eindejaarsfeesten (ik heb reeds een bordeaux fluwelen kleedje gevonden voor Kerstavond, maar ik heb verschillende kerstfeesten dit jaar, namelijk thuis, bij mijn vriendje, bij mijn oma, met vriendinnen en met mijn huisgenoten in Bologna. Twee kleedjes kan dus geen kwaad. Bovendien is er nog Nieuwjaar.) kwam ik dit merk tegen dat prachtige vintage geïnspireerde jurken maakt voor prijzen die nog meevallen voor de mate van glamour die het merk uitstraalt. Ik kende het blijkbaar al, want ik had de Facebookpagina reeds geliked (oeps, ik onderschat mijzelf). Ik heb niet meteen een gelegenheid om zo'n geweldige jurk te kopen, maar deze 11 prachtexemplaren wilde ik even met jullie delen (in dalende volgorde) :


1. JET.  Een sublieme jurk, ik kan er naar blijven staren. Ik ben in het verkeerde tijdperk geboren denk ik.

2. GRACE. De jurk op Asos waardoor ik naar het merk ben gaan zoeken. De naam spreekt voor zich.

3. GENEVIEVE. Ik ben verliefd op de combinatie van goud en donkergroen, dus deze jurk vind ik PRACHTIG.

4. AVA. Ook bordeaux met goud vind ik supermooi samen. 
5. CLAUDIA. Deze jurk zou ik persoonlijk niet in de winter dragen, en vind ik meer iets voor een feest in de lente of zomer, maar ik vind hem ook heel mooi, op een eenvoudigere manier.

6. DENISE. Een prachtkleed. Nachtblauw met goud, en die typische Gatsby look.


7. JADE. Dit is een fluwelen top die ik heel mooi vind.

8. NENE

9. SABRINA


10. TERI
11. FLAPPER. Een echt Gatsby jurkje :)

Zo, wat denken jullie? Er is een outlet pagina op hun website (klik hier voor de site), waar heel wat mooie jurken tussen staan. De normale prijzen liggen tussen de 75 en de 375 euro voor de Trophy Collection, en tussen de 56 en 350 euro voor de Party Collection. 

Ik ga nu wat verder dromen met muziek van de jaren '20 en '30.

Liefs,
Manon