Real Techniques vegan make-up borstels

Lieve bloglezeressen,

Omdat ik mijn post over mijn recente make-up haul (hier) al lang genoeg vond, schrijf ik een aparte post om jullie te tonen welke make-upborstels ik gebruik. Ik gebruik Real Techniques, die kan je vinden in de Di, op Boozyshop.nl en op de website van Real Techniques zelf. Zowel op Boozyshop als op de site van Real Techniques zijn de verzendkosten heel laag dus als je geen Di in je buurt hebt of ze hebben niet de borstel die je zoekt, raad ik je zeker aan om ze online te bestellen! Ik heb al beide websites gebruikt. Boozyshop levert sneller aangezien ze in Nederland gevestigd is.

 Dit zijn mijn make-upborstels van Real Techniques. De middelste is voor blush. De grote is voor (fixerend) poeder, en de kleine - voor oogschaduw - heb ik nog niet gebruikt omdat ik zelden oogschaduw draag, maar ze zat in het setje en ik zal ze zeker ooit wel kunnen gebruiken.


Zoals jullie al konden zien in mijn recente make-up haul is dit mijn foundation borstel. Sommige mensen gebruiken liever een sponsje omdat ze vinden dat borstels strepen maken, maar heel rechte, dikke borstels zoals deze maken (bij mij alleszins) geen strepen. Ik wil geen sponsje gebruiken omdat ik nogal fobisch ben van sponzen in het algemeen, aangezien die superveel bacteriën opnemen. Je kan een beauty blender sponsje ook wel wassen, maar toch. Geef mij maar een borstel, die kan ik heel goed wassen met mijn cleansing gel:



Deze borstels gebruik ik voor respectievelijk blush en fixerend poeder. Ik kocht deze omdat ik de grote borstels niet kan meenemen in mijn make-uptasje en ik wilde afsluitbare borstels zodat wanneer ik ze los meeneem in mijn handtasje wanneer ik uitga, ze beschermd zijn en niet in aanraking komen met vuil (bv via geld). Voorlopig gebruik ik mijn grote, smalle blushborstel voor bronzer en deze 'retractable' blushborstel voor blush. Ik ga binnenkort een van deze contour borstels kopen voor mijn bronzer:

Ik weet nog niet juist welke; de kleinere roze is compacter om te vervoeren en handig doordat ik hem rechtop kan zetten en ik hem dus niet moet neerleggen tijdens het schminken, maar de grote koperen uit de Bold Metals Collection is natuurlijk gewoon fabulous, haha. De Bold Metals flat contour borstel is ook echt meer 'plat', en ik ben meer gewend - van toen ik Benefit Hoola bronzer gebruikte - om te contouren met een smalle platte borstel. Ik ben er dus nog niet uit welke het zal worden!


Welke make-upborstels gebruik jij?

Veel liefs,
Manon